n i e d o w i e r z a n i e ?

Przekleństwo w myślach. Nieśmiały uścisk. Pustka w głowie. Milion wypowiedzianych słów. Tysiąc spojrzeń w oczy. Sto złośliwo-niezłośliwych wyrazów. Dziesięć zapadających w pamięć momentów. Jeden człowiek.
Chciałabym zacząć odliczać czas od nowa. Od trzydziestu minut do zatrzymania i pierwszego spojrzenia. Chciałabym zatrzymać czas w momencie spojrzenia. W momencie, gdy pojawia się pierwszy nieśmiały uśmiech. 
Kilka niezwykłych dni. Kilka niesamowitych wspomnień. Kilka zawodów. Kilka rzeczy nieudanych. Kilka rzeczy zaskakujących. Kilka rzeczy powtarzających się przez ostatnie pięćdziesiąt jeden dni. I chociaż czas dalej leci, uśmiech pozostaje. Szczery. Rozmarzony. Zamyślony.
Nie potrafię uwierzyć, że niektóre rzeczy zdarzyły się naprawdę.

38 komentarzy:

  1. czasami ciężko uwierzyć, a jednak... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, a jednak ;) Chciałoby się, żeby niektóre chwile trwały wiecznie.

      Usuń
    2. aż tak pięknie było? :)

      Usuń
    3. Było cudownie, jak dla mnie. Zwłaszcza, że najpierw plany się zawaliły, więc to co się działo przerosło moje oczekiwania całkowicie :) Bo w zasadzie nie chodzi to o piękno, które trwało, tylko o kilka krótkich, pięknych momentów.

      Usuń
    4. no bo to jest chyba szczęście - kilka ulotnych, pięknych chwil :-)

      Usuń
  2. Wiele znaczących, mimo że prostych słów tutaj użyłaś. Co do niedowierzania, życie nas ciągle zaskakuje. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, życie to jedna wielka seria zaskoczeń ;)

      Usuń
    2. Dokładnie.
      Dziękuję za komentarz oraz za miłe słowa w nim zawarte.
      Powiadamiaj mnie o newsach ok? Będę dozgonnie wdzięczna, bo piszesz ciekawie.

      Usuń
    3. W zasadzie nikogo o nich nie powiadamiam, bo nie ma takiej potrzeby. Zazwyczaj z nowym postem sama się odzywam, a pisze różnie. Raz nie ma mnie tydzień, raz miesiąc, raz trzy. Ale postaram się jakoś ogarnąć z tym ;)

      Usuń
    4. A chcesz, bym ja Cię informowała? Jeżeli tak, to zapraszam. :)

      Usuń
    5. Zbyt nieregularnie tutaj wchodzę, żeby mnie informować, to nie ma sensu, ale postaram się wpadać ;)

      Usuń
    6. No to trzymam za słowo. :) co do błędów, jakie popełniamy, są one nam potrzebne jedynie do pewnego momentu.

      Usuń
  3. Były aż tak piękne, że nie możesz w nie uwierzyć? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale są wspaniałe i równie piękne wspomnienia! ;P

      Usuń
    2. Tak :D No i przyjemne zaskoczenie ;)

      Usuń
    3. Dokładnie. Jest szansa żeby to powtórzyć? ;)

      Usuń
    4. Jest, ale to już w zasadzie nie zależy jedynie ode mnie ;)

      Usuń
    5. Ale jest więc warto chyba do tego dążyć. ;)

      Usuń
    6. Więc właśnie to aktualnie robię ;p

      Usuń
    7. Więc aktualnie uśmiecham się jak to czytam, serio. ;)

      Usuń
    8. Cieszy mnie to, bardzo :D w końcu każdy uśmiech to dodatkowa porcja endorfin :)

      Usuń
    9. Hahaha, a no coś w tym jest. ;)

      Usuń
  4. Nie wiara ogranicza wyobraźnię.

    Nic nie zrobiłam. Boli i boli i przestać nie chce już od roku. Raz mocniej, raz słabiej, ale jednak. A biodro od utykania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwierzyć w niektóre rzezy jest ciężko, ale z czasem jest łatwiej.

    Dla mnie nie ponoć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To licze an to, ze będzie, byś mnogła uwierzyć! ;)

      Owczywiscie, wszytsko zalezy od nas. ;)

      Usuń
  6. Czasami tak mam, że chciałabym cofnąć czas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale w sumie chyba nawet lepiej, że nie można.

      Usuń
    2. Czy ja wiem? Czasami chciałabym cofnąć czas, by coś zmienić.

      Usuń
  7. Oby ten uśmiech się nigdzie nie wybierał! Trzymaj mocno!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sa takie momenty, które chcielibyśmy zatrzymać. Tak jakby wcisnąć pauzę, gdy one trwają i przeżyć je w replay'u na nowo i na nowo i tak w kółko.

    OdpowiedzUsuń
  9. uwierzyć niełatwo. ale trzeba. ja mam nadzieję, że i dla mnie nadejdzie taka chwila jak ta opisana wyżej.

    OdpowiedzUsuń
  10. najważniejsze chyba, że jest ten uśmiech.

    OdpowiedzUsuń
  11. W odpowiedzi na Twój komentarz: no tak, zawsze chce się więcej, nie ważne w jakim "świecie". Ojj tylko na to brakuje odwagi , żeby robić wszystko na co ma się ochotę... Mam nadzieje, że do najważniejszych rzeczy nie zabraknie mi jej. :)

    Podczas pieknych chwil zawsze chcielibyśmy zatrzymać czas... niestety nie da sie, ale nikt nie może nam ich zabrać z pamięci. Uśmiech zawsze pozostanie jak będzie się je wspominać. ;)
    Najważniejsze, że masz co wspominać i masz te chwile zamkniete w pudełeczku w sercu. ;*
    Pozdrawiam, Camillia

    OdpowiedzUsuń