z a d u ż o

s ł o w a s ł o w a s ł o w a
Wszystkie, ważne, małe, krótkie, puste, złośliwe, miłe, zabawne, duże, długie, nic nie znaczące.
Za dużo słów w przeszłości, którymi chcę mi się rzygać. Za dużo słodkości pełnej naiwności.
Za wiele zmian w ciągu roku. Za dużo nastrojów, humorków, uśmiechów, ironii, cierpienia, płaczu, łez, bierności, zgody, mówienia przepraszam, wybaczania, kłótni, ostrych słów, emocji, agresji, niecierpliwości, nadgorliwości, samotności, ignorancji, lubienia, zabawy, bezinteresowności, myślenia, zimna i ciepła, za dużo. Za dużo wszystkiego.
Jeden rok, wiele wspomnień, a jednocześnie za mało. Niewiele takich, jakich się pragnęło.
Jeden rok minie za ponad miesiąc. Znajomi-nieznajomi.
Zamykam oczy i słyszę Twój głos przesycony obietnicami. Tak wiele obietnic wolności, spotkania, przytulenia, dotyku, obecności, zabawy, uśmiechów, szczęścia, dokuczania, spojrzeń, ciepła, wspomnień, snu, emocji, odczuć, tak wiele. Tak wiele potrzeba by w nie nie wierzyć.

8 komentarzy:

  1. Czekałam na kolejny post.
    Uwielbiam czytać co napiszesz.
    Niesamowite jak słowami, obietnicami możemy kogoś skrzywdzić.
    W pamięci zawsze to zostanie, bo najlepiej pamiętamy wszystko dobre związane z tym złem.
    Pozdrawiam. Idz na przód. Oglądanie się za siebie zawsze będzie, ale nie pozwól zmanipulować temu przyszłość.

    Zmieniłam stronę, teraz też jestem tu: ponadzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu piszę, co mi do głowy wpadnie, ale miło mi :)
      Słowa niby tak niepozorne mogą wyrządzić wielką krzywdę, ale też i wiele zdziałać. Jak chyba prawie wszystko.

      Usuń
    2. Dokładnie. Również gest, czy wiadomość, ludzie... ludzie cały czas siebie ranią, często nie zauważając.

      W odpowiedzi na Twój komentarz:
      Oby i obym doczekała tego przełomu i nie przestała szukać.

      Usuń
  2. Za dużo wszystkiego, co? Czasami chciałoby się wyjść i od tego odpocząć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Co za dużo to niezdrowo. Niestety.

    Ja też do konca nie wiem, czy chcę uciekać.

    OdpowiedzUsuń
  4. "wszystko" jest nie do opisania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie to jest tak jak o mnie.

    OdpowiedzUsuń